SGS NATO’s Nightmare

NATO’nun Kabusu Oyun, sözde Soğuk Savaş’ın en sembolik cephelerden biri olan Almanya’da 1985 civarında kızışma olasılığını araştırıyor.

Başlangıç ​​varsayımı, Gorbaçov’un gücünü, Sovyetler Birliği’nin (ve onun Paktı müttefiklerinin) sayı ve sürpriz açısından üstünlüğü hâlâ sürerken ilk darbeyi vurma zamanının geldiğine karar veren bir grup tutucuya kaptırmasıdır.

Mevcut avantajın zamanla ortadan kalkacağı korkusu ve Batı’nın başlattığı yeni teknolojik silahlanma yarışını kazanamayacaklarını biliyorlar.

NATO tarafında, böyle bir saldırı kesinlikle herkesin korktuğu bir kabus olurdu, ancak durum, moral, teçhizat ve hazırlık açısından karşı tarafın lehine çok daha fazla avantajın olduğu 1970’lerdekinden biraz daha iyi.

Bir oyuncu, çoğunlukla Sovyetler Birliği ve onun Doğu Avrupalı ​​Komünist müttefikleri olan Warswa Paktı’nı temsil ederken, diğeri ABD, Kanada ve çoğu Batı Avrupa ülkesinden (ve işgal edilirse muhtemelen tarafsız Avusturya’dan) gelen kuvvetleri içeren NATO’yu oynuyor.

Pakt, oyunun başında çok sayıda kara ve hava kuvvetlerine sahiptir ve kuvvetleri gerçekten etkileyicidir, ancak saldırı çabalarını yalnızca sahada değil, aynı zamanda çok uzun bir süre boyunca sürdürme araçlarından yoksundur.

ekonomik ve politik olarak.

Hızlı vurmalı ve hızlı kazanmalı.

NATO, takviye kuvvetlerinin olayların gidişatını değiştirmesini bekleyerek, ilk işgale karşı çaresizce direnmelidir.

Havadan ve teknolojik üstünlüğün yanı sıra lojistik ve ekonomik gücü de önemlidir ve düşük sayıları telafi edebilir.

Birliklerdeki ve topraklardaki ilk kayıp çok büyük olmadığı sürece.

Ölçek Oyun ölçeği, her iki taraftaki kara birimleri için tugay veya tümen seviyesindedir ve daha küçük birimler de (örn.

zırh, AA, EW, özel kuvvetler veya mühendislik varlıkları) mevcuttur.

Hava birimleri filo şeklindedir.

Baltık denizi sektörüyle sınırlı deniz birimleri de mevcuttur.

Tahkimatlar, mayın tarlaları, karargahlar, lojistik depolar veya araçlar ve hatta mülteciler ve başıboşlar gibi diğer öğeler de çok sayıda mevcuttur.

Harita tüm Batı Almanya, Benelüks, Doğu Fransa, Avusturya, Çekoslovakya, Doğu Almanya ve Batı Polonya’yı kapsıyor.

Danimarka, Baltık Denizi, İtalya, Macaristan ve Sovyetler Birliği’nin bazı bölümleri de (harita dışı kutular aracılığıyla) sunulmaktadır.

Avrupa’nın o bölgesindeki farklı gelişme düzeylerini ve bunun askeri operasyonlar üzerindeki etkisini gösteren bir farklılıkla birlikte, tüm doğal arazi türleri mevcuttur.

.

Platform

:

PC

Tür

:

Oyun

Simulasyon

Strateji

Minimum

:

İşletim Sistemi: Windows 7/8/10+

İşlemci: 2.5 GHz Intel Dual Core or higher

Bellek: 8 GB RAM

Ekran Kartı: 512 MB NVIDIA GeForce 9600 or equivalent

DirectX: Sürüm 9.0

Depolama: 2 GB kullanılabilir alan

Ses Kartı: DirectX Compatible

İlave Notlar: May be slow upon initial loading on small configurations

Önerilen

:

İşletim Sistemi: Windows 7 (SP1+) or higher

İşlemci: 2.5 GHz Intel Dual Core or higher

Bellek: 32 GB RAM

Ekran Kartı: 1024 MB DirectX 11 compatible

DirectX: Sürüm 11

Depolama: 4 GB kullanılabilir alan

Ses Kartı: DirectX 11+ Compatible

İlave Notlar: SSD Disk recommended for fast loading